poniedziałek, 22 stycznia 2018

"EDEN"

Uwaga! Post roku!
Niedługo nakładem wydawnictwa Timof Comics ukaże się stworzony przeze mnie komiks ”EDEN”. Komiks powstawał prawie 4 lata, głównie w nocy, jakoś pomiędzy 22 a 2 w nocy i liczy aż 227 stron :D
Długo? Ja uważam, że bez tragedii, ale w międzyczasie bardzo dużo się u mnie wydarzyło: zostałem tatą... i w sumie tyle by wystarczyło na tłumaczenie długiego czasu powstawania, ale też zmieniłem pracę i przeszedłem Wiedźmina 3 + Serca z kamienia + Krew i Wino z wszystkimi misjami pobocznymi i znakami zapytania (oprócz tych na wodach Skellige ;) 

Tutaj można przeczytać parę słów o czym to w ogóle jest: http://ziniol.blogspot.com/2018/01/kibicujemy-439.html 

Termin premiery- 17 maj!!!


Będę informował o dostępności i wydarzeniach związanych z komiksem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz