sobota, 22 lutego 2014

Proces powstawania "Dzieciaków"

Okrutnie lubię oglądać materiały przedstawiające proces produkcji różnych grafik/efektów/animacji, obojętnie czy są to szkice, siatka modeli, clay render czy też tzw. VFX Breakdown. Czasami więcej radochy sprawia mi oglądanie takich prezentacji niż już końcowych dopieszczonych prac.
Takie skrzywienie zawodowe.

Wymyśliłem sobie, że też zrobię takiego malutkiego "making of'a", a że nie mam za wiele nowych prac których powstawanie warto by przedstawić w ten sposób, to odgrzebałem starą grafikę robioną na konkurs pt. "Straszne skutki awarii telewizora" i wyszło takie coś.


Dla ciekawych, trochę informacji o wynikach wspomnianego konkursu i m.in. ocena mojej pracy przez tych co się znają :]
Straszne Skutki Awarii Telewizora WYNIKI

Końcowy obrazek z gifa powyżej nie jest tym, który wysłałem na konkurs. Powstał już po uwagach T.Bagińskiego ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz