piątek, 13 stycznia 2012

Jamie Robot - Kanion

  W zeszłym roku w ramach kursu animacji prowadzonego przez Pawła Lipke stworzyłem poniższy odcinek serialu animowanego dla dzieci.

  Całość animacji została stworzona przeze mnie, jak również pomysł na odcinek i sposób jego przedstawienia. Większość modeli oraz rigów otrzymałem od Pawła, dzięki czemu mogłem skupić się na animacji. Wszystko zajęło mi około 5-6 tygodni, w czasie gdy pracowałem na pół etatu.
  Początki były trudne, ale w miarę tworzenia szło mi coraz szybciej, ostatnie półtorej minuty zajęło połowę tego czasu co pierwsze 60 sekund :] Wszystkie pomysły były konsultowane z Pawłem, ale współpraca przebiegała raczej na zasadzie doradzania niż jakiejkolwiek ingerencji z jego strony.
  Jako, że odcinek już odleżał swoje, a serial zawisł, to zamówiłem u znajomego udźwiękowienie i zamknąłem temat.

Miłego seansu.


2 komentarze:

  1. Super! Wcześniej miałem zaszczyt oglądać w niemym wydaniu i też się wciągnąłem. Dźwięki zrobiły swoje i przekaz jeszcze bardziej zasiorbuje uwagę wcale już niemłodego faceta.

    Ciekawie są zrytmizowane i sharmonizowane odgłosy z planu z melodycznością. Bardzo!

    Gratulacje!

    P.S. Czy był jakiś odzew ze strony najmłodszej widowni (ponoć najbardziej wymagającej)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że podeszło.
    Z tego co widziałem to dzieci reagują dobrze. Choć raczej się w nich nie zakochują i nie domagają maskotek o kształtach bohaterów.

    Możliwe, że u niektórych film już poczynił nieodwracalne zmiany. Gdy przyszedłem do Grześka (dźwiękowca) odsłuchać ostatnią wersję muzyki, to jego 4 letnia córeczka - Stelka reagowała na film bardzo żywo: "tata! nie chce znowu robotów, tylko nie roboty!" :]

    OdpowiedzUsuń